BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 20, 2010

Rahsia Di suatu PTG!!!!

HAHAHAHAHAHA......nie la rahsia aku.....ingat lg x masa IPT wat inter-kolej game?

aku pown terlibat tau sebenarnyer.....bak kata orng, disebalik tabir.
hahahahahahaha x caya ka?

PADANG FUTSAL!!

sape tahu orng yg membuat padang tu adalah aku dan beberapa geng yg laen.....
jujur laa, mula2 kna suruh tu, perghhh bpak mlas giler nak g...dah r dia panggil aku time tngh tdo...haizzz!!!

tp bile dah pergi and dah start buat, seronok plak rasa nyer...
kui5
bak kata orng x kenal maka x cinta (btol kew)
hahahhaaaa

BUKTI2 AKU wat PART-time tuhh!!

perghhh!! walaupown 1st time tapi mmg berbakat...pasnie kalo FIFA wat kat Malaysia mesti dorang panggil aku wat line padang...huhuhuhuhuh


PERHATIAN!!
nie la crew kami...hebat x?? ada pijie, amad bomba, apek dan fariss...
mmg bergaya bebudak nie wat kerja
hahahahahah


woiii!!! wat kerja laa
nie la dua mamat yg terer wat line....hahahaha
yg baju hitam tu pkar garisan dan yg baju putih tu supplier minyak hitam
hmmmm gandingan mantap!!


!!!!weeeeewiiitttt!!!!!
sape nak BERKENALAN? dail la 018-524 tekan2 x dapat
hahahahahahahah

hahahahahahha......caya x??
syes, walaupown penat giler tp mmg seronok ptg tu.... (^____^) x sia2 aku korban kan waktu ZZZZ aku ptg tu.........
~TOLONG JGN INGT KAMI NIE MAT INDON!!!! INI ADALAH KERJA PAKSARELA PADA MULA NYER DAN BERAKHIR KEPADA SUKARELA~

........................................................................................................................

0 comments: