BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 19, 2010

Kehidupan BaruKU!!!

OITT!!
Semua orang akan menghadapi perubahan dlm hidup mereka......begitu gak aku. banyak benda yang aku x sangka boleh berlaku sekarang nie....huhuhuhu...kengkadang pening gak aku nak menghadapi nyer (@,@) tp aku tetap tempuhi nyer dengan tabah dan GEMBIRA...hahahahaha.
aku mmg periang....(poyo x statement nie)

yang paling baru berlaku skung nie adalah kehadiran IPT dlm hidup aku. Jujur la, sebelum nie aku mmg x penah duduk asrama kecuali masa g praktikal wiring kat Kota Tinggi. Fuhh, bnyak yg berubah sejak aku masok IPT nie....mcm2 berlaku....duduk asrama la, manage wang sendiri dan bermacam-macam lg...hahahahaha.....

paling sedih sekali kna berpisah dgn member lama skola menengah....huhuhuhuhu
tp dorang pown akan blah ke tempat laen gak t. baek aku blah dulu....hahahahaha
Tp kan bnyak perkara best berlaku biler aku masok IPT...

  1. dpt kenal member baru dari pelbagai tempat
  2. dpt classmate baru yg beraneka ragam
  3. hidup sendiri dan bebas
  4. leh lepak lelama(walaupown buat gak kat rmh)
  5. jmpe lecturer yg 1001 perangai dan kerenah
BEST WOOO WA CKP SAMA LU!!

nie lah penyeri hidup baru ku sebagai perantau:


nie Izuan classmate aku.....agak macho dan bergaya...huhuhuhu....amat memahami kawan lorr

Abg nie nama dia Syazwan a.k.a Tok Cha...huhuhuhu asal nama gelaran dia aku x pasti....agak garang tp lawak dia agak langC...hahahahahah
COMELNYER DIA!!

YEAAHHH!!! masa yg ditunggu-tunggu....nie la dia Syaiful Hakeem a.k.a ABE...huhuhuhuhuhu dia jgak memerangkap roommate skung nie...(~,~)
weeeeewwiiiiiiittttt!! memang terer bergaya....idolaku (haizzz qossim nak letak mana)
dia jga lantang menyuara kan pendapat dia...ermmmm dan jgak yg paling muda dlm kelas kitaorng!! percayalah....

PERHATIAN!! DIATAS ADALAH BDAK LELAKI KELAS AKU
(sorry la gurls, ramai sngt nak knal kan. tu la sape suh masok reramai)

TESLIAN ROCKs!!!

aku cikgu BI, jgn jeles laa,,,,hahahahahaa
kat maktab ada dua kelas jep tesl soo kitaorng slalu gabung kelas sampai dah x anggap kelas lelaen....hubungan kekeluargaan tercipta....hua5....

!!hahahahahaha!!
nie lah ahli keluarga baru aku...ramaikan??
syg dorang semua(agak langC aku kuar statement nie)
nie mase kitaorng wat high-T

DULU
...NIE LA BEBUDAK SKOLAH LAMA AKU...
nie pown separuh jep yg dapat hadir
rindu plak kat dorang sume biler jmpe camnie ramai dah berubah
ada yg jadi artis, makin cantik la, mcm mak orng la dan lelaen
hahahahaha
gurau saja jgn marah ye t kna jual


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ape pown aku suke dgn hidup aku skung....semakin ramai kawan semakin rancak perjalanan hidup aku...hahahahahaha shukenyerr

3 comments:

aULia said...

bo...best2 ak ske.hehhe

NAZMI SCHIFFER said...

hahahaahhaha....
biase der
(><,)
i take that as a compliment

ad said...

>.<