BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 21, 2010

Happy Mother's DAY~!!~

Sambutan Hari Ibu Peringkat Keluarga AKU


!!Perhatian!!

nie adalah Cikgu Zuraida a.k.a Mama
hahahaha
nie lah mak kesayangan aku
orang yang paling aku respek dan pendorong aku jd cikgu
(><,)
I luv you soo MUCH
wekkk XP


tribute for my mama

For all that you have given me,
I can return but love. For you
Bound up the wounds I did not see
And gave me hopes and passions new.

I can return but love for you,
Whose unmoved faith my heart did move,
And gave me hopes and passions new,
And loved me till I turned to love.

Whose unmoved faith did my heart move?
The mother of my heart, not blood,
Who loved me till I turned to love.
And I became the soul I would.

The mother of my heart, not blood,
Bound up the wounds I did not see.
And I became the soul I would
For all that you have given me.

Hari Ibu tahun nie disambut di Sabak Awor(tempat ikan bakar)

sambutan ini meraikan 2 orang ibu yang paling disayangi oleh aku dan ahli keluarga aku yang laen

iaitu mama aku Zuraida bt. Zulkifli dan juga opah aku, Ara bt. Kassim....pengorbanan mereka berdua ini jauh lebih banyak berbanding dgn manusia laen kat dunia ini!! hohohohohoho hebat x? XD

....ini lah mama dan paksu aku....

(haizzz nak tembak ape la yep)


ini la dua IBU yang paling berjaya kat DUNIA!!

hahahahahahaha

tudung hitam= opah kesygan

tudung hijau= my mama

tngh2= adik aku yg interframe haizzz = ="


my papa!! artis tanah air kan??

hahahahahha

(papa jemi gurau jep tau kalo terbace jgn potong wet elaun plak...wekkk...XP)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

bagi aku setiap hari adalah hari ibu dan bapa!! harap korang pown rasa ape yang aku rasa...hahahahahah

................Hari ibu dah hari Bapa belom...nantikan lahhhh.................

0 comments: