BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 15, 2010

Pesanan Atok SedareKU

Smalam aki man tdo kat mah atok aku, huhuhu

dia adik atok aku...cikgu gak...hohohohoh

memang best orng nyer, klakar...... sementara dia ada, ada gak dia kasi beberape nasihat kat aku yang rase leh share kat sini:

1. skung blaja lg x per bngun lambat, nanti biler dah jd cikgu jgn bangun lambat. Melambangkan cikgu yang malas

2. malam2 jgn pulang lewat, sok nak ngajar t ngantok dlm kelas jd cam P. ramlee

3. nak kahwin cari pasangan yg leh trima keluarga kita..huhuhu... maklumlah meriah.. hahaha

4. biler kahwin t jgn cinta kan isteri jep, tp cinta skali keluarga isteri


Mesti pelik en atok sdare aku,
sbenarnyer x, dia saje2 jep kasik nasihat tuh kat aku biler tngk aku membesar kowt..huhuhu
sebab2nyer nasihat dia ialah

1. aku bangun lambat......kul 12 kowt...sarapan kul 12.15

2. kesinambungan no 1, mlm td aku balik lewat.... kul brape ntah

3. nasihat no 3 nie dia kasik mase tngok drama ape ntah kat dapur time aku sarapan kul 12.15 tuh

4. hohohoho....nie aku x paham... tetibe jep terkeluar kat mulut dia
huhuhuhu
rase nyer tngok aku dok mcej2(padahal mcej dgn member)

huhuhuhu
tulah sebab nasihat2 nie
hehehe

Aki Man jemi paham skung...thanks ><,

2 comments:

zjza_jawahir said...

memang betul pe yg aki man ko ckpkan..ko dh besar..xley main2 sgt..hahaha..tp aki man ko lp pesan something r..jgn wat loghat dgn ifah..hahaha..pape pn,meriah tol family ko..bl la aq dpt g beraya umah ko weyh..haha..

NAZMI SCHIFFER said...

hahahahahh.... mana ada dia lupa.. mmg x yah pown
huhuhuhuhu